2013. március 27., szerda

Zsolt István: Fészekrakás Észak-Amerikában - Jelenlegi ára: 480 Ft

Zsolt István: Fészekrakás Észak-Amerikában
Raktári szám: 000435
ISBN: 9634226264
Kiadás éve: 1984
Kiadó: Ifjúsági Lap- és Könyvkiadó
Méret: 148*210 mm, 144 oldal
Állapot: papírkötés, fedőlap belső oldalán ex libris, jó
Az én esetem más. Én más előéletből érkeztem, hosszú évtizedek ködéből, melynek során végigstatisztáltam egy sportág virágkorát, zenitjét, majd lassú hanyatlásának azt a stációját, mikor kezdett lassan beleszürkülni saját unalmába. Ma pedig élő szemtanúja vagyok itt viharos újjászületésének. Csak a sport képes ilyesmire, hogy ledobja magáról mindazt az enevált, kiélt üresjáratot, aminek csíráit már születése pillanatában is magában hordta - minden születés tele van ilyen salakkal -, de amit az egész sportág egyfajta közös becsülete hosszú ideig nem is sejtett, és egyáltalán nem ez volt a jellemzője. Annyira nem, hogy a nyújtott teljesítmény és az átlagnézői szeretet, kényeztetés bizonyos társadalmi megbecsülést is nyújtott a játékosoknak... Ma este pedig saját szemmel láttam, minden porcikámban átéltem egy sportág feltámadásának csodáját.
Tájékoztató:
Könyveink korlátozott darabszámúak és megtalálhatóak antikváriumunk honlapján is. Ritkán, de előfordulhat, hogy egy adott könyvet mindkét helyről egyszerre rendelik meg.
A sikertelen megrendelésről emailben tájékoztatjuk és elnézését kérjük.
Szállítás:
- személyes átvétel Győrben, Pápán, Sopronban, Debrecenben, Veresegyházán és Budapesten az I., és a XIV. kerületben - költségmentes
- előreutalással futárral egységesen Gránit bank számlára 765 Ft
- átvétel Pick pack pontokon, az ország több, mint 400 Hírlapboltjában, benzinkútján - 750 Ft
- előreutalással a könyv súlyának megfelelően, a postai díjszabás alapján Gránit bank számlára
- külföldre a Paypal rendszerén keresztül történő előreutalással, a postai díjszabás alapján
- Szlovákiába 10 kg-ként 2, 5 euró



Jelenlegi ára: 480 Ft

Az aukció vége: 2013-04-12 08:18
. Zsolt István: Fészekrakás Észak-Amerikában - Jelenlegi ára: 480 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése